AD.nl |
Half miljard overschot voor CO2-reductie
AD.nl Het geld komt van het begrotingsoverschot dit jaar. Normaliter gaat dat naar de aflossing van de staatsschuld. Dat staat in de Najaarsnota waarin het kabinet de laatste stand van de begroting geeft. Bronnen bevestigen berichtgeving van De Telegraaf ... |

Geen opmerkingen:
Een reactie posten